Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Oct 21, 2011

TO : MUHD SYAFIQ BIN SULAIMAN

wat's de problem huh?? saya dah x tau nak cakap apa. saya dah cuba nak baik-baik semula dengan awak. tapi, awak yang x nak bagi saya peluang. baek lah. kalau sayang dah x de dalam hati, tolong jujur dengan saya. saya tau saya x layak untuk awak. kita x sependapat. mungkin. memang saya yang salah unutk dua hari yang lepas. tapi, saya dah minta maaf kot. kalau yer pun dah tawar hati dengan saya, baik awak cakap. dari awak layan saya macam x nak jer bila saya call. awak pergi mane pun saya x tau. tau2 awak tengah drive. yelah. saya x nak cakap banyak. saya x de mood.. salam.
dah x sayang.. blog dia pun dah lama x update.. nampak sangat ah.. nampak sangat-sangat...


No comments:

Post a Comment