Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Oct 12, 2011

methylenedioxymethamphetamine. i love you

aku mula jatuh hati kepadamu setelah kau kata cinta padaku
masing-masing dulu punya pasangan.
akhirnya kita bersama..

pertama kali kita bersua bertentang mata, 
terasa ada kimia diantara kita

kau kucup pipiku
kau bisikkan cintamu
kau kata, "baby i love you"
kau cairkan hatiku

bahagia 
kurasa disaat kita berdua bersama
memandaang bulan terang
menyaksi bintang-bintang
kau seru akulah pelangi cintamu.


even lagu ni dah lama... tapi, aku rasa lagu ini adalah antara lagu yang terbaik untuk aku describe tentang hubungan aku dengan sayang aku. siapa? MUHD SYAFIQ ah!!! nampak kan? faham kan? boleh masuk otak kan? means?? WTH?? WTF?? tu pun x faham ker?? hurm... means, aku serasi dengan dia lah. so.... aku x akan rela kami berpisah tanpa sebab-sebab yang munasabah. jadi, x payah ah berharap sangat yang bakal berpisah sebulan - dua lagi. yer?? yelah..memang ada segelintir yang x berapa nak suka dengan hubungan aku dengan dia. fine! yang x suka, aku x boleh nak paksa. yang pernah aku buat salah, tolong maafkan aku. sebab aku kene teruskan hidup aku. x kan aku nak buat benda yang aku x suka? x kan aku nak teruskan hidup aku dengan orang yang bukan sepatutnya? dan....... x kan syafiq nak hidup dengan perempuan yang dia x suka? jadi.. kami berdua nak minta maaf kepada sesiapa yang pernah kami 'tolak' secara sengaja dan yang tidak sengaja. sebab?? sebab... hurm.. dah x de sebab lain dah. dah dia sayang aku, dan aku pula sayang dia.. nak buat macam mane? beb. ini soal hati and perasaan. sepertimana yang digembar-gemburkan, soal hati dan perasaan x boleh nak dipaksa-paksa. memang ada yang x puas hati. ada yang sakit hati. ada jugak yang jelous tengok kitorang berdua. tapi, kami berdua merayu agar anda-anda semua menghormati privacy kami. kau suka ker bila kau dah kahwin kelak, bini/laki korang dikacau oleh PARASITE-PARASITE luar? of course x nak kan? x suka kan? jadi, secara tidak langsung, aku harap semua pihak faham and think rationally. ok? bukan aku nak berlagak atau berbangga dengan apa yang aku ada sekarang ni. sebab aku percaya, kalau kita terlalu ego dengan apa yang kita ada, nescaya, Tuhan akan tarik balik hak kita. cuma, aku kurang senang lah dengan surrounding yang cuba nak menghancurkan hubungan kitorang. ada perempuan yang tiba-tiba datang cakap itu ah ini ah dekat syafiq. dah tau syafiq tuh bf orang, x usah lah kacau sayang oi.. haish.. and dah terang-terang kat fb aku, aku view to PUBLIC relationship aku. * view to PUBLIC ok! jadi, dah faham kan status?? x payah jadi pest.. don't worry... Tuhan sentiasa ada.. dan Dia dah sedidakan pasangan untuk korang. cuma bila, masa, kat mana, tu jer Wallahullam.. bak kata orang, "belum sampai seru"..
jadi, sebelum sampai seru tu, x usah lah hangpa semua duk kacau-kacau, godak-godak, n gaul-gaulkan hubungan kami yer.  sebab aku, officially copyright by Syafiq! yeah.... semoga korang berbahagia dengan hidup karang dan tidak juga menyusahkan diri kami serta diri kamu sediri. 
mesti korang cakap, "alaaa.... mula2 memang semua best. berak, kentut, airliur basi pun wangi..dah lama, semua x kena.." fine.. cakap lah nak cakap apa. tapi, aku memang x pernah jumpa lagi orang yang banyak bersabar dengan aku. orang yang betul-betul sayang aku. betul cakap mak, 'cari orang yang sayang kita. bukan orang yang kita sayang'.. sekarang aku dah faham.  sebab aku dah penat menunggu. kadang-bercinta dengan orang yang kita tunggu tu memang best. sebab kita rasa hebat bila kita dapat apa yang kita tunggu. kiranya, hasil kita berbaloi. disitu, kita akan rasa bongkak. lain dengan orang yang sayang kita. akan rasa bahagia bila kita dengar, 'terima kasih sebab sudi sayang saya'.. see! dia ucapkan terima kasih dekat kita. di situ, kita rasa, diri kita dihargai. thanx mom! 

SUMPA SAYANG KAU SYAFIQ!!!!! AKU NAK KAU TAU,  AKU X PERNAH JUMPA BOY YANG HEBAT MACAM KAU! KAU X PERNAH BUAT AKU BOSAN EVEN SESAAT. MALAHAN HIDUP AKU LEBIH BEST DARI DULU! AKU X KISAH APA ORANG NAK CAKAP! AKU X PEDULI KALAU ADA ORANG HALANG KAU DAN AKU! YANG AKU NAK, KAU DAN AKU SAMPAI AKU MATI... AKU NAK KITA SAMA-SAMA HARUNGI HARI-HARI KITA BERSAMA, AKU NAK HAFAL SETIAP GARIS KAT MUKA KAU! MACAM TU JUGAK AKU. AKU NAK KAU TEMAN HARI-HARI TUA AKU....  SEBAB AKU SAYANG KAU...!

No comments:

Post a Comment