Blogger Backgrounds

Feb 25, 2011

' SoLiTuDe '

SOLITUDE...
maknanye : sendiri..
dalam keadaan adda yg keliru nie,
adda rasa,
lebih baik adda 'solitude'..

pada kebiasaannya...
selalunye...
secara normalnya...
pendek kata...
adda bukan lah seorang yg boleh mengambil masa yg lama 
untuk berfikir dalam buat sebarang keputusan.

tapi hari nie,
adda mula memilih untuk lebih menyendiri..

kenapa?
hurm, 
yg pertamanya,
 sbb ni semua pasal text semalam lah kat fb tuh.

ha?
x faham?
alaaa...
yg tentang 'bahasa adda' tu..
klu nak tau, 
semalam adda ada post kan.

nampaknye, 
adda masih belum jumpa lagi lah yg sesuai.
yg boleh ikut gaya 'bahasa adda'.
yg tau macam mane nak interact dgn adda..

jadi, 
adda terfikir..
betolke langkah yg adda buat nie?
betulker apa yg adda dah kasi?
kasi jiwa?
kasi hati kat dia.

jadi, 
adda kene 'solitude' sekarang nie.
adda kene fikir balik sebelum keadaan lebih parah.

bukannya apa..
adda yakin dengan perasaan adda.
tapi,
bila dia bagi respon tuh semalam lepas dia baca mcg adda kat fb,
rasa macam ada air panas tersiram kat kulit adda.
adda tau,
dia x berapa suka dengan cara adda.
bukan adda nak wat tunjuk perasaan ke apa.
cume bgtau apa yg adda nak..
mainan apa yg adda suka.
tapi, dia x suka.

dulu, 
ada yg boleh faham adda.
tapi,
adda yg tinggalkan dia.

huhuhu..
betollah orang kata.
benda yg indah yg kita pernah jumpa,
x mungkin kita akan jumpa lagi.

jadi, 
adda memilih untuk cuba bawa diri adda jauh dari dia.
adda kan berego tinggi.
adda x layak untuk dia.
adda x nak susahkan dia.
adda x nak selalu sakitkan hati dia.
adda x nak buat dia risau bila adda susah hati.
adda x nak buat dia susah dengan memahami segala2nya tentang adda.

yg keduanya,
tentang apa yg adda lakukan sekarang.
macam2 masalah yg timbul.
adda x nak cakap banyak pasal nie.
sebab adda x nak jadi adda yg x elok.
jadi, biarlah adda jer yg tau.

harap si dia, 
x membacanya....




Feb 24, 2011

Dia MiLiK MereKa

"you  better watch your back
stay on the right track
don't try to act all wack
cuz it will all come back to u"

                      _versus_




kadang2,
kita kene turunkan sedikit ego kita nie..
tapi, 
adda susah nak turunkan ego adda..
biarpun berjuta2 kali gerak hati adda desak adda untuk mengaku,
namun, 
minda adda yg mengawal segala2nya..
adda x mampu..
kerana, 
otak adalah raja dalam badan kita.
dia memerintah..

sebab itu, 
adda sanggup biarkan mereka pergi,
walaupun hati adda menjerit2 panggil dia..

tapi, 
otak adda kata,
dia milik mereka.
jangan peduli.

kene ingat perenggan atas tu..
ingat last sentence tu.
sebab ada pepatah kata,
' if you love something, set it free.
if it comes back, it's yours.
if it does not come back, it was never meant to be.'

ok..
adda faham mainan dunia nie.
tapi,
awak juga kene tau mainan adda.

disebabkan saya nie ego, 
awak kene faham 'bahasa2' saya.

MY LANGUAGE
  • if i dun text u...  its because im waiting for u to text me
  • when i walk away from u mad.... follow me
  • when i push or hit u.... grab me @ dun let me go
  • when i'm quiet...ask me what's wrong
  • when i ignore u... give me ur attention
  • when i PUSH U AWAY.... pull me back
  • when u see me crying... wipe my tears
dear, hope u understand even u'r not mine..

Feb 20, 2011

TenTanG c!nTa maTiku

maaf sbb dah lama x update blog nie... 
almaklumlah..
busy sikit..
pastuh, line internet pulak buat hal..
nak update jerk, mesti x boleh..
sepanjang adda x update blog nie, 
mcm2 xtvt yg adda lakukan... 
n mcm2 perkara best berlaku..
perkara best yg berlaku antara adda dan si dia lah..
xtvt yg best, masa cuti maulidur rasul hari tuh adda berjaya menawan bukit setinggi 1000 kaki dalam masa satu jam setengah..
memang penat..
adda berjaya mendaki dengan kawan2...
huhuhuhu
kawan2 yg lain bila lagi?
kat Canopy Walkway FRIM tau.




lepas tue I dpt main dgn baby..
amacam?? dah boleh pass belum?? hahaha..
apa2pun, adda hapy sekarang... 
sebab adda dengan dia dah semakin mesra.. hahaha
adda kenal sayang adda..