Blogger Backgrounds

Jul 13, 2013

Love in the rain

X tau nak mula dari mane. First of all, I nak wish selamat menyambut bulan Ramadhan. Semoga Ramadhan kali ni lebih diberkati lah ye. Kalau puasa tp xde amalan pun x guna. So, jangan lupa buat banyak2 amalan sunat untuk menambah pahala puasa kita. Sebab Ramadhan lah dimana semua pahala kita jadi berlipat ganda.. Waaaahhh.. Macam ustaz pulak aq ni.
Ok.. Tajuk atas tu love in the rain.. Tu adalah tajuk lagu of CNBLUE. Kalau korang x pnh dengar, pergi lah cari kat youtube. Kayh? Memang best. Tapi lagi best kalau korang tengok versi konsert blue storml. Tengok lah junghyun nyanyi.. Sepenuh perasaan. As I told before, I memang x layan kpop. Tp kan... Entah ah. X tau. This band buat I adore gila dgn korean. But, yg ni lain kayh. X same dgn kpop lain2. Yg nyanyi + menari2 kat pentas. Ni live band. Diorg pop + rock.. Diorg xde nak miming2 macam kumpulan kpop yg lain. Ada 4 org.. Semua hensem2!!!! Sumpah x tipu.. N the best part is, semua menyanyi.. Even drummer dia minhyuk.. Best!! Pergilah dengar... Pergilah stalk...
Ok.. Skrg ni nak citer pasal lagu ke nak cite pasal kenapa jadi tajuk entry kali ni?? Hahaha...
Biasalah.. Adat bercinta. Kadang2 tergigit jugak lidah yg manis ni.. Kan?
Tapi sape leyh tahan.. Bila nasihat yang diberikan langsung x diendahkan...  Cer bayangkan eakh... Kita cakap, nak naik motor tu pakailah baju lengan panjang or sweater kan? Sebab aku x suka tengok dia hitam.. Pastu, boleh pulak dia kata, "biar lah"???!!!  Biarlah???? WAT BIARLAH??? Seems like he doesnt care anything bout wat I told. Menyampah pulak aq tengok!! Kau tu kalau keje dalam tempat ber-aircond xpe gak.. Ni ko keje dalam ladang. Ko kene jaga dua clinic!! Ko kene ke sane.. Ko kene kemari.. Terdedah pada panas kan?!!  N the best part is kenapa jawab biarlah?? Suka aq x suka kau?? Dah ah.. Malas nak cakap banyak.. Kau dah besar.. Kau dah boleh fikir..
Kadang2 terfikir mcm aq ni x diperlukan pun.. Soal prihatin aq langsung dia x heran.. AQ X SUKA HITAM!!! Faham?

Love rains down. Memories flow down I think of you again at the sound of rain Love rains down. Memories flow down You soaked my hardened heart; into the rain, you are leaving me