Blogger Backgrounds

Feb 25, 2011

' SoLiTuDe '

SOLITUDE...
maknanye : sendiri..
dalam keadaan adda yg keliru nie,
adda rasa,
lebih baik adda 'solitude'..

pada kebiasaannya...
selalunye...
secara normalnya...
pendek kata...
adda bukan lah seorang yg boleh mengambil masa yg lama 
untuk berfikir dalam buat sebarang keputusan.

tapi hari nie,
adda mula memilih untuk lebih menyendiri..

kenapa?
hurm, 
yg pertamanya,
 sbb ni semua pasal text semalam lah kat fb tuh.

ha?
x faham?
alaaa...
yg tentang 'bahasa adda' tu..
klu nak tau, 
semalam adda ada post kan.

nampaknye, 
adda masih belum jumpa lagi lah yg sesuai.
yg boleh ikut gaya 'bahasa adda'.
yg tau macam mane nak interact dgn adda..

jadi, 
adda terfikir..
betolke langkah yg adda buat nie?
betulker apa yg adda dah kasi?
kasi jiwa?
kasi hati kat dia.

jadi, 
adda kene 'solitude' sekarang nie.
adda kene fikir balik sebelum keadaan lebih parah.

bukannya apa..
adda yakin dengan perasaan adda.
tapi,
bila dia bagi respon tuh semalam lepas dia baca mcg adda kat fb,
rasa macam ada air panas tersiram kat kulit adda.
adda tau,
dia x berapa suka dengan cara adda.
bukan adda nak wat tunjuk perasaan ke apa.
cume bgtau apa yg adda nak..
mainan apa yg adda suka.
tapi, dia x suka.

dulu, 
ada yg boleh faham adda.
tapi,
adda yg tinggalkan dia.

huhuhu..
betollah orang kata.
benda yg indah yg kita pernah jumpa,
x mungkin kita akan jumpa lagi.

jadi, 
adda memilih untuk cuba bawa diri adda jauh dari dia.
adda kan berego tinggi.
adda x layak untuk dia.
adda x nak susahkan dia.
adda x nak selalu sakitkan hati dia.
adda x nak buat dia risau bila adda susah hati.
adda x nak buat dia susah dengan memahami segala2nya tentang adda.

yg keduanya,
tentang apa yg adda lakukan sekarang.
macam2 masalah yg timbul.
adda x nak cakap banyak pasal nie.
sebab adda x nak jadi adda yg x elok.
jadi, biarlah adda jer yg tau.

harap si dia, 
x membacanya....




No comments:

Post a Comment