Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Oct 30, 2011

mimpi jer..

"hari tu, aku ada temujanji dengan dia. aku excited gila nak jumpa dia. 
aku hanya pakai skirt dgn kemeja PDI warne putih. aku sanggul rambut aku, and aku hanya keluar dengan rias muka aku dengan kaler2 neutral jer. dengan lip gloss sekali lalu, aku terus keluar rumah dengan dua kali semburan perfume JF. tepat pukul 5, aku selesai bersiap, aku drive kuar dari apartment pergi ke salah sebuah shopping mall kat kota KL nie. 
tiba jer kat sane, aku tgk jam kat tangan,masih awal. syafiq still not there. aku janji nak jumpa dengan dia, malam, tapi, jam baru pukul 5 lebih. 
aku pun rayau-rayau kat kawasan tuh. pusing satu pusat membeli-belah tuh. tengok apa-apa yang patut untuk dibeli. sebab aku jumpa dia, dengan tangan kosong, so, aku cari sumthing utk dibeli n bagi kat dia.

tiba-tiba masa turun ke floor bawah, aku jumpa kawan-kawan yang tengah hangout juga. diorang ajak aku lepak. kalau x silap aku, kat oldtown. so, memandangkan aku tengok jam, awal sangat-sangat lagi, aku pun ikut jer diorg lepak. diorang tanya dari mana, nak kemana, dengan siapa, semua ah.. aku citer ah. aku nak jumpa syafiq. tapi, awal lagi sekarang nie. aku terawal. jadi aku pun nak round2 nak cari sesuatu untuk dibeli buat syafiq. diorang kata, diorang nak temankan. sebab aku sorang2. kawan2 aku semua memang macam tuh. bukan busy body, tapi, diorang sangat2 baik and caring. diorang temankan aku cari barang..

aku jumpa satu kedai ni. aku pun x tau nak explain kedai tuh macam mane. sebab aku nampak kedai tuh serabut sangat. aku pun jumpa satu barang nie. cantik. aku suruh orang kedai tuh, bungkus and buat dalam sejambak bunga. aku choose bunga ros merah n tengah2 tuh, ada kotak barang tuh. kawan2 aku semua larang aku. aku pun x faham kenapa diorang nak halang aku. aku cakap, aku nak belikan untuk syafiq. it's up to me lah.. ni guna duit aku. lepas tuh, aku pun beli jugak... lepas aku beli, diorang pun gereak balik tinggalkan aku kat tempat tu.

aku tunggu untuk syafiq. aku tunggu sambil bawak present tu. aku tunggu sampai aku tengok jam dah nak dekat pukul 7 lebih. aku yakin tepat pukul 8 syafiq sampai. aku tunggu lagi sampai pukul 8. tepat pukul 8 syafiq, datang2 jugak. aku tunggu lagi. dalam kepala aku, mungkin dia tengah dalam perjalanan. mungkin dia sangkut dalam traffic jam. after that, aku tunggu sampai lebih pukul 9. he still not comin yet.. aku try call dia, tapi, x berjawab. n finally, aku sedar bila aku tengok semua kedai dah nak tutup. dia masih x muncul2 jugak... tapi, aku still menunggu dia......."

p/s: mimpi ni bg MoS, dimana aku tunggu dia, tp, dia still datang X pd aku. 

No comments:

Post a Comment