Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Oct 21, 2011

"saya nak minta maaf. yess!! saya dah buat salah dekat awak. saya mula buat hal saya."

 hurm, entah ah.. tiba-tiba jer aku rasa x puas ati dengan dia. aku pun x tau kenapa. aku rasa macam geram ah dengan dia. rasa x puas ati. bila aku cari balik, aku x dapat jumpa apa perkara yang buatkan aku x puas ati dengan dia. ada ah jumpa sikit2. tapi, aku x nak mention. dia sebagai lelaki, dia kene tau. tu jer. aku x nak cakap lebih-lebih. sendiri faham. tu jer. 
tapi, aku x patut cari pasal dengan dia. aku sengaja hide status relationship aku.. aku pun x tau kenapa.. bagi aku, kalau aku sakit ati kat dia, dia pun layak sakit ati sebab aku! padan muka! puas ati aku bila dia x dapat tengok status tuh. kompom dia marah. perkara pertama yang aku buat untuk buat dia marah, aku x nak mesej dia. kedua, aku x kan call dia. ketiga, dia call, aku x nak angkat. keempat, mesej dia, jgn reply. kalau reply pun wat endah x endah jer. lepastu, aku ingat, aku x mesej dia, dia akan call aku, or try pujuk... *dat's de way how de gurl make his bf come to them. but, unfortunately, dia x fhm segala bahasa isyarat aku tuh. aku buat bodoh, dia pun buat bodoh. just mesej jer ckp , kami ada problem. dats all?? fine! aku predict kau akn call aku, tnyer khabar aku, or watever,, tapi, x! xpe.. relax dulu. baca dulu. cerita aku ni x habis lagi.. pastu, tadi, aku pun turunkan sikit ego aku. malas nak biarkan masalah ni berlanjutan. sebab aku tau, selagi aku yg call dia, dia TAK AKAN call aku punyer.. sakit ati gila. mood yg xde nak cakap ni pun, terpaksa cakap jugak. tp, lagi aku sakit ati, bila aku call, orang pun layan x layan jer..memang menyirap. x nak nampak agak kurang ajar, aku tanyer dulu dia buat apa. dia tengah makan, ok. fine. aku letak dulu fon. sakit ati.. geram.. lagi sakit ati bila aq nampak dia update 4square, tp, twitter n text aku x reply. konon nak save battery.. apa citer pulak?? kalau yer pun nak tipu, agak2 ah.. arrgghhh.. geram! x nak jumpa dia lagi! aku dah pujuk dah kott. dah say sorry. but, kau punyer treat, spoiled mood aku ah. aku siap cakap lagi, yg aku x kan tidur selagi dia x reply mesej aku n kalau dia dah sampai sane. but, still no answer.. eh, macam x masuk akal ah. satu mesej pun x boleh ker? check-in boleh pulak. pergh.. nyirap. sabar dulu. take deep breath....inhale.. exhale! done? done! good? great! ok.. we continue......
what will happen huh after this? klu korang tanyer aku sayang ker tidak, for sure ah aku akan cakap sayang. beb! sape x sayang boyfriend beb? unless boyfriend betul2 buat hal boleh ah. by now, aku still sayang dia. cuam ada problem sikit here n there ah.. tu jer. since dia pun x mengendahkan aku hari ni, aku akan tunggu jer. sebab mood aku pun dah makin ok. just dia jer. xper.. we'll wait n see.. dia nak pujuk? dia nak biar?  bubye! 


p/s: nak arnab! nak bela dia.. since xde sape nak belikan, i akan beli sendiri.. * see, malang kan nasib i? hurm... watever!!!!!!

No comments:

Post a Comment