Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Oct 22, 2011

sayang...

assalamualaikum.. n selamat pagi. tengok jam! dah pukul berapa? depends on wat time u all baca blog i nie k. yg penting, time saya buat ni, saya dah siap sembahyang subuh lebih kurang sejam yg lepas, cuma belum sempat breakfast lagi. hehehe.. saya nak cakap, yang saya memang betul2 sayang syafiq. apa pun akan saya lakukan untuk dia. tu jer. dia, saya punyer! dia x kan terlepas dari saya. saya dah minta maaf. dan dia ok. dia x pernah letak apa-apa kesalahan pun kat saya. sebab tuh saya boleh hidup dengan dia. hahahaha

pagi ni, pagi yang cerah. mood saya langsung x spoil. saya akan menjalani penggambaran untuk assignment saya yang diberi tajuk penentangan di Perak.. hehehehe.. saya dah siapkan skrip. jangan ada yang merungut sudah. :P 

kepada semua pembaca setia blog saya, jangan lupa jaga kesihatan yer. kalau demam, cepat2 pergi klinik. sebab demam is not a penyakit. demam is one of the symptom kepada semua penyakit. sebab tu kalau kita pergi klinik, doktor akn tanya ada sakit kat mane2 x? ada x? ada kan? sebab dia nak tgk symptom lain. kalau ada bagi antibiotik tuh, tolong ah makan! sebab dalam dunia nie, cuma ada 4 jenis antibiotic jer. once kita x makan ikut time, kita bacteria tuh akan recognise antibiotic tuh. n x akan terpedaya lagi dgn antibiotic tuh. kita makan banyak mana pun, x membantu unutk bunuh bacteria tuh. faham kan macam mane ia bertindak?? jadi, tolong jumpa doktor once awak2 semua sakit k. 

sebab saya sayang awak! mmuah!

No comments:

Post a Comment