Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Dec 7, 2011

hati saya x kering...

saya ada perasaan.. saya ada hati.. kalau awak x suka saya, jangan bagi saya harapan.
memang saya kata, saya x percayakan lelaki dah sekarang.
btw, terima kasih to my ex-bf sebab dah berjaya ajar saya untuk tidak mudah mempercayai lelaki. dan terima kasih juga sebab dah berjaya ajar saya untuk lebih berhati-hati.
tp, farhan. tipu kalau saya x de perasaan kat awak. tapi, untuk percayakan awak, memang susah.
shazwan penah tanya kenapa x percayakan farhan? answer semua dah bagi. dia tanya kenapa. semua answer yang bagi macam x masuk akal. based on ex-gf dia, memang saya x kan percayakan dia. kalau betul dia nak saya, x kan lah dia nak saya? haish..
tapi farhan, kadang2 saya sangat rindu awak. kadang2 saya sangat sayang awak.

actually, i'm looking for guy yang betul2 sayang saya. saya masih mencari lelaki yang ikhlas dalam cinta. mencari......


  • lelaki tu betul2 sayang saya.
  • lelaki tu sentiasa ada dengan saya bila saya susah dan senang
  • lelaki yang x pernah nak ambil kesempatan terhadap saya
  • lelaki yang ambil berat terhadap saya.
  • lelaki yang dah ada kereta.
  • lelaki yang suka share masalah saya dengan dia dan dia sudi dengar segala masalah saya.
  • lelaki yang akan selamatkan saya dari asap-asap hitam ditepi ketika bersamanya di tepi jalan
  • lelaki yang rela menggenggam tangan saya bersama peluh daripada terlepas dari tangannya
  • lelaki yang akan memimpin saya setiap kali melintas dari jalan
  • lelaki yang akan selamatkan saya dari tempias2 hujan
  • lelaki yang x pernah lupa ucap salam setiap kali bangun tido dan malam nak tido
  • lelaki yang akan menjaga setiap langkah saya dari tersadung sebab saya memang selalu jatuh
  • lelaki yang akan menjaga maruah saya
  • lelaki yang hormat akan saya
  • lelaki yang hormat orang tua saya
  • lelaki yang direstui oleh mak saya...
apa-apapun....memang susah nak cari laki yang macam ni sekarang. yang penting sekali mak suka lelaki tu. kalau kata mak, mak x berapa nak suka, memang x kekal lama.. LETS TAKE IT SLOW. AND I DONT WANT TO MOVE FAST  yang penting,
I DONT WANNA JUST MAKE LOVE, BUT I WANNA MAKE LOVE LASSTTTT......


No comments:

Post a Comment