Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Dec 12, 2011

hati saya x kering part 2...

errr.. before this azreen dah post kan ciri2 lelaki yang azreen impikan? tapi, rasanya macam x cukup ah.
 nak post lagi sikit.




  • lelaki yang akan perbetulkan sisiran rambut saya ketika angin hanya sepoi bahasa yang bertiup
  • lelaki yang akan menjaga saya dari belakang even saya x tau kehadirannya
  • lelaki yang sentiasa meletakkan saya sebagai keutamaan dia
  • lelaki yang akan menjadi orang yang pertama sambut saya ketika saya pengsan
  • lelaki yang jaga dan selamatkan saya waktu saya ketakutan kerana guruh, petir n kilat.
  • lelaki yang akan berjaga ketika saya tidur. *wondering what i'm dreaming about.huhu
  • lelaki yang sedia dengan lengannya untuk saya berehat.
  • lelaki yang mendoakan setiap kebaikan buat saya. 
actually, i'm not demand. tapi, ini yang azreen impikan. secara konklusinye, azreen impikan seseorang yang sangat2 sayang azreen.

No comments:

Post a Comment