Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Dec 19, 2011

its suckkkZ

sepertimana yang sudah azreen cerita dis lately, azreen ada cakap tentang ciri2 lelaki idaman azreen kan? 
this lately jugak ada beberapa orang lelaki yang hadir dalam hidup azreen. kehadiran mereka ada yang membawa harapan. tapi, ada juga beberapa yang lain, yang hadir membawa seribu keseronokan tanpa sebarang jaminan. 
azreen pada asalnya rapat dengan seorang lelaki nie. seriously, azreen memang suka dia. azreen suka dia dari first time nampak dia. entah ah. bila tngok dia, mesti teringat kat syafiq. tapi, azreen x kenal siapa dia. lama2 dapat chance satu class dengan dia, tu yang azreen cari way untuk kenal dengan dia dengan lebih rapat. hari makin hari, azreen makin rapat dengan dia. rapat tu x lah rapat sangat tapi, orang kalau nampak boleh smell macam kami ni couple. tapi, dia selalu resist dengan harapan yang azreen minta. dia jugak ajar azreen untuk tidak pernah takut hilang orang yang kita sayang. he said, satu hari, kita akan hilang jugak orang yang kita sayang. azreen x faham maksud dia. mungkin apa yang dia cakap tu betul. but, at the same time, azreen rasa jugak yang dia mengajar azreen untuk tidak pernah serius dalam hubungan. toi dak? kenapa dia cakap macam tu? sebab dia dah tau yang satu hari nanti dia akan tinggalkan azreen. jadi dia suruh azreen get ready on what will happen. jadi, dia x nak nampak jahat sangat bila azreen terluka. dia pernha cakap, yang dia x nak serius dalam ni semua. tapi , kenapa? slowly, azreen cakap, azreen dah boleh terima kalau azreen x da dia. dia ajar azreen untuk hidup selesa even dia xda. thanx sayang. you just get off me, when u need only. bubye.
cerita kedua, is also about lelaki yang yang hadir selepas azreen hilang syafiq. dia hadir secara x sengaja. dia baik. actually, azreen dah boleh baca dah hati dia sekarang nie. beb, cakap kau suka kau kan senang. hahahaha.. yeah! itu lah yang sebenarnya. kami first kenal lalu fesbuk. chat punyer chat, dia kata dia dah follow twitter azreen. oh. ok! up-to-date gak ah ada twitter kan. hehehehe. pastue, baru first kenal, azreen dah berani mintak tolong dia.  mintak tolong downloadkan jadual exam. waktu tu azreen punyer lappy rosak. jadi, azreen bual2 dengan dia, via chat kat galaxy tab. baru pakai tab, jadi x reti lagi guna tu untuk online website. lagi2 nak download tu semua. hurm, minta tolong dia. so azreen bagi password n ID azreen. kat situh, dia ambik number fon azreen. ngeeeee.... sungguh berani itu budak! tapi, kan, dengan penuh hormatnya dia minta maaf sebab ambil number fon tu tanpa izin azreen. tapi, azreen maafkan sebab dia mabik tu pun dia nak inform yang dia dah masukkan jadual tu kat mesej fesbuk. waktu tu azreen offline, tu yang dia terpaksa ambik number fon utk bagitau. hurm, sebenarnya kan. password yang azreen bagi tu, adalah main password yang azreen selalu guna. azreen guna tu untuk twitter azreen, untuk mail rasmi azreen, n also lock kat lappy azreen nie. semua guna password yang sama. haish. harap2 dia dah lupa. hahahaha.. 
azree sangat aktif berbual dengan dia kat twitter. dah lama gak kawan, tapi, kawan dia pun follow azreen gak. kawan dia pernah kata, dia berani betting yang ada orang tengah tunggu azreen sekarang ni. haish.. azreen pun buat2 lah bodoh. azreen kata, jgn pernah berani betting on the things yang ktia sendiri tak tahu tahap kebenarannya. hahaha.. pandai belit tak azreen? actually, azreen dah tau dah siapa. dia tuh memang baik even dia suka menyakat. azreen dah banyak kali jugak ah keluar dengan dia. so far, alhamdulillah, azreen x pernah lagi bosan dengan dia. azreen selalu suruh dia itu, suruh dia ini. nampak macam buli and ambil kesempatan kan? hahahah.. sebenarnya kan, ada sebab kenapa azreen buat dia macam tuh. actually, azreen sedang menguji dia. nak tengok, sejauh mana dia sanggup buat untuk azreen. so far, dia x pernah mengecewakan. unless ada satu malam tu je lah. gaduh agak besar, tapi, ok gak. saje jer sebenarnya nak test dia. tu yang drama lebih, hahaha..
part nak suka orang, azreen x de masalah.tapi, azreen ada masalah nak percaya dengan orang. lepastue, azreen susah nak caya yang azreen akan betul2 happy dengan dia. azreen takut yang azreen akan bosan dengan dia. cuba bayangkan bila azreen dah mula bosan dengan dia. apa ynag azreen akan buat? semestinya azreen akan tinggalkan orang tu kan? tapi, so far, azreen x pernah lagi ah tinggalkan orang tu unless azreen putus harapan. 
tapi, terus terang areen kata, dia lelaki pertama yang azreen pernah cakap dia mampu untuk semuanya. azreen bukan cerewet, tapi, azreen teliti dalam pemilihan. apa2pun, bagi azreen masa sikit lagi kayh. sebab azreen sekarang masih lagi tersepit. areen tersepit antara cerita kisah silam dengan dengan harapan yang azreen bawa. bagi azreen masa. kalau betul-betul nak azreen, orang tu kene serius.azreen juga nak orang yang selalu bersama dengan azreen dan menjaga azreen. banyak habiskan masa chilling out dengan azreen jugak. x payah lah 24 jam setiap hari. tapi, cukuplah, sekali setiap minggu. atau dua kali setiap minggu. iAllah, azreen akan jaga dia n akan jaga perasaan dia. assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment