Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Dec 31, 2011

31.12.2011

assalamualaikum...
salam tahun  baru buat semua follower n yg baca..
setiap tahun baru mesti ada yang menanam azam baru.. 
ada yang nak kaya. ada yang nak jadi anak yang lebih baik. ada yang nak yang nak jadi kurus.
dan yang terpaling best seakil, ada yang nak kumpul duit buat kawen. hehehe..
semoga berjaya buat sesiapa yang berazam macam tu. yelah. benda elok. x kan nak tunggu lama-lama. nak dirikan masjid kan? huhuhuhu.. semoga berjaya yer..
hurm... *take a deep breath plz*
ok!
pertama.. kemaafan diberikan kepada kau even kemaafan kau x pinta.
aku minta maaf kalau aku hanya penggugat hubungan persahabatan kau orang semua.
aku dah cakap. aku hanya pebawa malang buat semua lelaki. tetapi, kau still nak kan aku.
kau nampak kan? kereta kau accident.. apa lagi? kawan-kawan kau marah kan kau sebab aku. sebab kau lebihkan tersangat-terlalu-so much masa kat aku rather than ur true friend.
aku minta maaf. minta maaf. minta maaf. 
even aku sayang kau sampai setiap cell2 halus dalam badan aku,tapi, aku terpaksa buat keputusan. assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment