Blogger Backgrounds

Dec 26, 2011

SHAZWANs'



salam maaf dari saya terlebih dahulu..
menghilang tanpa sebarang entry terbaru..
kehilangan beberapa hari ni membawa sebuah perubahan yang sangat besar dalam hidup saya.
pertama sekali, ucapan syukur dan terima kasih kepada yang Maha Esa keatas apa yang berlaku semenjak dua menjak ni.
betul kata orang, yang patah kan tumbuh. yang hilang kan berganti. tapi, nak tunggu tumbuh, nak tunggu ganti, memang jenuh.
nak jumpa yang betul2 sempurna memang susah. akan banyak jenis manusia yang kita akan kenal dan keluar untuk kenal hati budi masing-masing. ada yang keluar dengan kita hanya untuk mengambil kesempatan. ada yang keluar, hanya untuk menghilangkan bosan. ada yang keluar hanya untuk mencari keseronokan. tapi, bila diminta pertolongan, satu belas ehsan pun tiada dapat dihulurkan.
kekecewaan dan harapan yang menggunung, terkubur begitu sahaja sehingga Tuhan pertemukan aku dengan satu insan yang betul-betul ikhlas dalam hubungan... susah senang aku, dia setia bersama. setiap pertolongan yang aku minta, Alhamdulillah, x pernah lagi kecewa.
masa mula-mula, aku memang bagi ujian kat dia.. macam-macam.. tapi, dia nampaknya x pernah mengeluh.
SHAZWAN...
tentang dia..:
1. perkara terakhir yg aku akn ingat sebelum aku tidur.. dan perkara pertama yang aku fikir bila aku terjaga dari tidur.
2. yang selalu ada dekat dengan aku bila susah dan senang
3. yang selalu menjaga aku
4. yang selalu sayang aku
5. yang setia mendengar masalah aku
6. yang sangat baik.................dan penyayang! *tu yg pasti


ada beberapa perkara yang aku minta dia janji dengan aku...
1. kalau aku leka, tolong ingatkan aku, yg kau adalah orang yang sepatutnyer aku cinta. Bukan orang lain.
2. kalau aku marah dia depan dia, tolong tarik dan peluk aku. untuk sedarkan aku, yang kau x sepatutnyer dimarahi oleh aku. tapi, kau adalah tempat aku berlindung.
3. kalau tiba-tiba aku curang kat awak, tolong selamatkan aku. sebab aku tau hanya kau yang boleh selamatkan aku.
dat's all..
shazwan, i love u so much... mmmuaaaahhh!!!



No comments:

Post a Comment