Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nov 13, 2011

sejujurnya

yess.. sincerely, i miss u so much. i do need u. but, i'm sure u will not get me back. yeah. PRETTY SURE! after all we've been through. 
dear readers, i miss him so much. dia yang dah pernah hidupkan semula semangat saya. dia yang x pernah ajar saya erti bosan ketika dengan dia. dia yang x pernah kenal erti serik setiap kali bersama.

maafkan saya. saya terpaksa tukar password blogspot awak. saya memang x ada niat lain. niat saya, saya nak kekalkan tu semua sebagai bukti yang kita pernah bersama. biarkan sampai 10-20 tahun akan datang. saya x nak awak padam. setiap kali saya bukak blog awak, saya akan teringat balik semua memori2 kita. saya minta maaf. i have to do in this way. i didnt meant to. 

betul cakap awak. bila otak bercelaru, kusut, kita akan mula fikir semua yang negatif. this wat happening on to me last friday nite. unexpected awak datang balik. saya memang x nak hilang awak.
awak ingat x? 
  1. kita pernah plan our future life same2? 
  2. awak ingat x kita pernah think about our family in future together?
  3. awak ingat x kita pernah fikir tentang our dreams for the future?
  4. kita planned banyak sangat untuk future  

tapi, sayang, kita x pernah plan bila kita akan hilang antara satu sama lain

we never think about it before. semua ni buatkan saya kelam kabut sebab x ada preparation bila awak tinggalkan saya. kita hanya buat preparation untuk future yang happy ending. tapi, bukan future dimana antara kita hilang. sebab setiap kali saya cakap perkara ni, awak akan marah. kata awak, awak x boleh hidup sehari tanpa saya. tapi, akhirnya, awak yang berjaya hidup sehari tanpa saya, bukan saya. 

awak memang berjaya didik saya untuk sayang awak sehingga separuh dari nyawa saya. awak memang hebat. awak hebat dalam menangani semua keraguan yang saya miliki kat awak. tapi, awak x berjaya pujuk hati saya untuk relakan awak pergi. awak kejam. 

saya masih ingat saat-saat saya tidur pada malam pertama tanpa salam dari awak. saya tidur dalam keadaan mata yang basah. saya bangun pagi, perkara pertama yang saya cari is my fon. i'm looking my fon just only to know whether awak mesej or not. but, none. satu pun xde.

hari seterusnya bila saya mula bertanyakan semula kat awak tentang hubungan kita. awak memutuskan untuk terus berdiam. sekali lagi saya tidur dengan airmata. saya masih ingat lagi sewaktu saya mula kehilangan awak. saya xde kawan. rumah saya kosong. semua cuti semester. saya masuk bilik, saya duduk, and saya termenung. selalunyer, saya ada awak yang temankan saya. saya masih lagi tunggu awak. tapi, saya tau, saya dah xde guna lagi buat awak. saya masih ingat bila saya terpaksa duduk kat rumah kawan saya kat TTDI Jaya, sebab saya x nak sedih sorang2. saya masih ingat lagi bila saya hadapi minggu test tanpa awak temani malam-malam study saya. 

saya hilang sekelip mata awak. saya hilang awak. saya hilang harapan. saya hilang semua kepercayaan. yang paling saya terkilan, bila saya hilang cinta awak. 

apa-apa pun terima kasih sebab pernah hiburkan hati saya sebelum ni. rambut saya masih rindukan tangan awak. salam.

No comments:

Post a Comment