Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Nov 11, 2011

nak suruh saya update blog? baekk.. sy update kan.

hahahaha.. lawak! lawak! entah apa entah lagi lawak yang kau nak buat? kau bawak gang2 kau hentam aku kat wall facebook aku. apa celup jantan? 
kononnyer, ceritanya, kau nak couple balik dengan aku. atas alasan 9/10/11 date x best.. nak buat surprise 11/11/11. hahaha.. lawak! lawak! lepas kau memBABI buta tinggalkan aku tanpa sebab, kau hina aku, lepas tuh, kau buat facebook baru, lepas tuh, kau ada betina lain. apa celup??? 
hailooo~~~

kalau sayang, tarikh tuh x penting. yang penting x pernah lukakan hati aku. itu bukti sayang. bukan bukti pada kau nak dapatkan tarikh. kalau nak jugak tarikh, x payah lah tinggalkan aku. just change je lah tarikh anniversary kita. tapi, kau tinggalkan aku. kau lukakan ati aku. kau ada perempuan lain. 

hari raya haji, aku start give up dengan kau. bila aku dapat tau, kau pun ada kat BP. sedangkan aku pun ada kat BP, tapi, kau langsung x nak cari chance masa untuk kita perbaiki hubungan. dari situh aku dah tau yang kau tuh memang betul-betul nak mainkan aku. 

skunk member kau suruh aku update blog, aku pun dengan rela hati nak update tentang ni. 

salam!

No comments:

Post a Comment