Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Mar 4, 2012

What God gives you is yours.

hari ni pergi tengok baby twin. ermm.. seronoknye tengok kak iela dapat baby. twin lagi. tengok dia happy jer even nampak muka dia macam letih. dia kata penat berjaga malam. even baru dua minggu tapi, si kecik tuh dah berani buat hal dengan mama dia. berani sungguh itu dua orang budak kecik yer!!! n congrates to kak iela n suami sebab dah beranak empat pun still happy bersama yang tercinta. hurm.. alhamdulillah.. moga-moga sampai akhir hayat.


MELISSA IZARA & MELLINDA IZORA
bila tengok baby, tengok kak iela, teringat kat dia. well, tetiba jer dengan x semena-mena, hati terdetik yang aku nak baby. tapi, hanya baby dari dia jer. senang citer macam nie, aku nak happy macam mane orang lain happy, tapi nak happy dengan dia sampai tua n sampai jantung dia yg KUAT tu berhenti n jantung aku yg LEMAH ni terhenti. nak pregnant gak. tapi, nak pregnant anak dia jer. 


haish. semenjak-dua menjak umur aku nak menjejakkan kaki ke 22 nie, aku dah rasa macam diri aku ni berubah. hurm, bukan nak puji diri ke apa, tapi, aku tengok orang laki lain, aku dah x lalu. last time aku dengan SYAFIQ tu ada lah jugak melayan SMS dengan orang lain. tapi, since dengan Mr Shazwan ni, i feel like, he got everything yg i x perlu cari lagi kat orang lain. nak kata layan SMS orang lain pun xde. number yg x dikenali call pun aku x pernah melayan. even facebook pun aku dah x de add orang unless orang add aku. everytime aku kuar dengan dia, aku mesti akan tunjuk call list fon call aku, inbox message aku semua tuh kat dia. n sejujurnya, aku x pernah padam or whatever do untuk menghilangkan sebarang bukti yang aku pernah berhubung dengan orang lain. even he really trust me, but, i don't want any complication in future. biar dia tau semua tentang aku. even dia x nak tau, aku nak dia tau semuanya. n aku nak dia tau yang aku sayang gila kat dia.


to Mr. Shazwan, 
i'm falling for u. with every breath that i take, i do love to u. untill my last breath, i'll try to make u happy with me. to make ur life worth with me. to make ur life full with love of me. I want u here in this bed with me. I wanna hear the sound of your voice. I wanna feel your touch in the palm of my hand. I want our faces to be a breath away. baby i love you and soo happy that I have you in my life. sincerely, i was bless because i loved by you. thanx God for gifting me this love. the best love that i ever had.

No comments:

Post a Comment