Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Mar 8, 2012

Atas Nama Cinta


Atas Nama Cinta, sebuah drama yang kini ditayangkan setiap hari Isnin hingga Khamis di TV3 di slot Akasia jam 7-8 malam. 



mempunyai jalan cerita yang menarik, menampilkan barisan pelakon yang hebat dan mantap-mantap. antaranya, Fiza, Shah Iskandar, Shahz Jaszle n Tasha Shilla. 
terbaek weeeeyyyhhh.. Shah Iskandar, pelakon yang aku berani cakap, x ramai yang kenal dia. tapi, lakonan dia bagus tau. asal dari Singapura, pernah juga berlakon dalam drama bersiri Nora Elena. hurm, aku x nak cakap banyak, better korang sendiri follow cerita tu ok. kalau ada episod yang tertinggal, x payah risau, datang jer ke Fan Page Shah Iskandar yang hensem tu .... dia sendiri ada share setiap episod di fan page dia. kalau rasa-rasa nak follow dia kat Twitter, Follow je di Shah Iskandar . jangan terkejut tengok muka dia. dia seorang yang sangat bergaya dan versatile.. to Shah, *nak rantai tali yang u pakai tu boleh x???* ngeee.. 



dengar sikit lagu dia ok. before that, please stop dulu MIXPOD kat tepi 
kanan tu. so that the music background of this blog akn senyap n korang
leyh dengar lagu ni dengan penuh feeling.. ngeee.. nyanyian original dari 
barisan pelakon-pelakon utama nye




*sorry.. saya ambil gambar2 ini tanpa permisi di google. harap ampun dan maaf.* hanya mahu promo lagi drama bersiri yang best ni... 

No comments:

Post a Comment