Blogger Backgrounds

Jan 26, 2011

sWeetNye ch0c0laTe niE

sayang,
sweetnye chocolate nie sayang..
masa gigit rasa pahit, 
tapi bila dah mula chew n telan, 
rasa sweet..
mcm kisah kita kan sayang?



kisah kita?
yurp.
kita..!
dulu saya benci sangat dengan awak.
nama awak pun saya x nak dengar time kat class dulu.
kalau kita bertembung, mesti saya akan palingkan muka saya dari awak.
awak ingat x? 
kesian kat awak kan syg?
saya tau awak x heran samada saya syg awk @ benci awak, 
kan syg?
tapi sekarang, perasaan tu dah berubah.



dulu,
awak jahat.
saya x suka pandang muka awak.
saya rasa macam ada badi buruk kalau 
saya terpandang muka awak.
saya pun x suka dengar awak ketawa.
sebab kalau awak ketawa,
awak x ingat dunia!
dah lah suara awak tu besar.
setiap kali dengar suara awak, 
mesti saya nak lari..
eeee.. x suka sangat!

tp sayang, 
terima kasih tau sebab sudi kawan saya semula.
setelah bertahun2 saya membenci awak.
awak baik.
awak sabar jer dengan kerenah saya.
kalau saya tau awak baik, 
saya x akan membenci awak dari dulu.
tapi memang x boleh lah kalau x nak benci awak dulu.
sebab awak dulu teruk!
hahaha

awak nak tau x,
saya mula sayang awak tau.
tapi kan, 
mak saya x tau kita kawan balik.
saya takut mak saya marah.
sebab mak saya memang x suka
dengan orang yang pernah cari pasal dengan saya.
habislah awak.
macam mana nie?

tapi kan, 
saya takut nanti saya jumpa yg lain,
saya akan lupakan awak.
macam mana?
tapi, 
saya suka 'chocolate' dari PD.
lebih2 lagi bila makan kat tepi pantai.
saya suka chocolate.
cuma saya x pernah makan depan awak lagi.
sebab saya takut saya termakan yang pahit 
walaupun chocolate tu sedap...


No comments:

Post a Comment