Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jan 4, 2012

rindu sangat~~~!

sumpa rindu kat dia.. 
korang mesti gelakkan kat aku kan? 
aku update blog tapi, xde sorang pun komen.. 
sukati lah.. mungkin sebab aku update blog tentang diri aku jer kot. 
yang pasti, ada seorang pembaca setia yang bukan follower aku.


malam-malam rindu kat kau lah shazwan.
nak tidur, aku selalu peluk baju kau..
xde apa yang boleh buat aku lupa kat kau..


semalam aku mimpi buruk.
aku mimpi panjang ceritanya. tapi yang pasti, yang tersiratnya aku telefon kau banyak kali, kau x datang time aku  perlukan kau..


*Malam kau bawalah rinduku

Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung*


ingat tak? first time kita kuar kita tengok movie, kita tengok filem ni kan? for the first time kita makan sama2. hehehe.. share satu pinggan lagi.. and since that day, kita selalu makan same. .. rindu gila kat kau... 

No comments:

Post a Comment