Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jan 21, 2012

21 jan 2012

setiap hari aku berdoa.... 
 "Ya Tuhan, kalau dia adalah jodoh yang tertulis buat aku, tolong Kau jaga hubungan aku dengannya. tapi, sekiranya dia bukan jodoh yang telah ditakdirkan untuk aku, tolong Kau bawa dia pergi..."

semalam 20hb jan 2012.. 
aku just nak kata semalam ada benda yang memang besar and menjadi satu bahagian rahsia aku yang sangat besar and telah pun diketahui oleh dia. haish... 


x nak cakap banyak. cuma aku dapat rasakan after this, aku dengan dia, mungkin x akan mesra lagi. aku pun x akan macam dulu. manually, diri aku berubah jadi seorang wanita yang penuh rasa malu and rendah diri. kalau sebelum-sebelum ni aku akan bangga dengan diri aku, tapi, sekarang tidak lagi. aku kene lebih behave. tu jer yang berani aku cakap. mungkin lepas ni aku akan lebih passive than before. aku buat untuk kebaikan. x pe. aku mintak diri dulu. emosi aku perlu ditenangkan sejenak. assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment