Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Feb 16, 2013

dedicated to my baby, abang Anuar Zain

baby! minta maaf.. lambat wish bufday.. semalam 15.feb. semalam umur abang anuar tepat 43. happy birthday abang anuar. hari ni 16th feb 2013 dia buat konsert. Three Decades of Music, Love and Passion..
sorry x dapat pergi and enjoy your concert for today. i ada exam finale start this monday.. sampai jumaat.. dengar citer konsert abang anuar relocated ke Stadium Malawati, Shah Alam. semalam time keluar dari revision class, lalu depan stadium, nampak ramai orang bertungkus lumus untuk persiapan abang Anuar...

teringat balik masa abang Anuar minum kat Spazzo cafe. i'm not really sure bila.. jap eah. haaa.. x silap 2006. kat Katerina Hotel, Batu Pahat.
 waktu tu datang2, ada waiter cina (waiter cina lelaki ni budak2 lagi. kerja part time. dia kenal aku n ayah aku kat situ) tu tanya x nak ambil gambar ke dengan dia. then, i'm looking around and guess who.. but then, i saw abang Anuar!! OMG!!! so sweet... then i came to him, tanpa sempat minta permission,dia hulurkan tangan and ckp, "adik nak ambil gambar ye?" Ya Allah ... sweet gila.. dah lah dapat salam. dapat ambil gambar. waktu tu i pakai baju kurung warna kuning berbunga biru..coffee house tu pun x de orang.. cuma satu meja je + aku.. meja dia + meja aku.. aku tunggu ayah aku waktu tu..
 memang suka gila dengan abang Anuar.. waktu nak ambil gambar tu, waktu tu lah camera tetiba problem!!!! you know what, abang Anuar ambil and dia kata memory full. aku waktu tu cuak gila, aku terus ambil fon tu, and padam gmbar2 yg x patut. nyaya kalau dia yg nak tolong padamkan. nampak ah gmbar2 yang saje2 ambil.
pastu, yg secnd baru dapat! u know what, i dapat gmbar abang Anuar Zain dengan senyuman yang senget sikit. kan dia mmg senyum mcm tu! ok! pastu balik..
fon tu pun rosak! i simpan je.. sebab memory card still functioning well.. sampai i pindah ke KL ni. bila pindah je, baru sebulan pindah dah hilang fon tu!!! meraung nangis!!! last2 dapat tau dari jiran2 after a year, yg curi barang2 dalam rumah ni termasuk gelang mak, fon saya, is anak orang tingkat bawah ni.. memang benci gila kat dia! setiap kali bertembung mesti jeling kaw2 punye.. pergi mampus ah.. aku dah tau tembelang kau..

cerita pulak nak tengok konsert dia.. hurm.. yang vip punyer mmg x mampu lah kan.. nak beli yang rate RM100- RM200... ajak wan.. si wan boleh buat x tau je!!! ok.. mungkin ada hikmah. first, aku nak exam finale minggu depan. sec: wan dah xde kat sini. dia kat Johor. ari Ahad pun nak on call.. hurm... serious sedih x dpt tengok konsert. lepasni kalau ada concert dia, insyaAllah, klu xde aral melintang, i wish to go there.. mmuah!!! happy bufday abang Anuar Zain...!!!

my baby!

No comments:

Post a Comment