Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Feb 12, 2012

selamat pagi cinta

pagi ahad yang agak letih. kenapa? whoaaaa... malam tadi spend banyak sangat masa dengan dia..
hahaha.. perkara biasa yang kitorang buat, kuar, tengok movie, mamam n cuci mata...
citer semalam aku tengok, best gak weyh. bukan nak kata apa, citer tu suspen sangat sampai aku rasa macam x nak tengok sampai habis even aku tau ending dia mesti dia berjaya. BEST!


semalam dia pergi habiskan RM50 baucer kat popular OU. jenuh gak menunggu dia nie.. naik pitam aku dibuatnyer. dah lah aku ni jenis x larat jalan banyak.


ha... citer pasal x larat ni kan, kadang-kadang aku kesian tengok dia. setiap kali keluar dengan dia, mesti aku monyok. sebab penat. OK! aku nak gitau. bukan setakat dia jer bosan, even akak aku pun bosan dengan aku kalau kuar dengan aku. sebab aku ni jenis x larat nak jalan banyak-banyak. dah penat nanti aku monyok, nanti aku meragam. ada je lah. tarik muka lah. hehehehe..
kesian b aku.


after keluar dari OU, kami pun apa lagi, cari lah kedai makan kat area2 'Kota Dam' tu. 'KOTA DAM'?? apa tuh? kota damansara.. hahahahaha.. haaa... nak tau citer. dia ni kalau bab cari kedai makan memang payah! rasa macam nak sepak2 jer... bila part nak sepak, mesti kita tengok muka dia. bila tengok muka dia, meluat aku tengok rambut dia yang tersisir rapi ke kiri. hahahaha.. memang x lah kan aku nak duduk diam, apa lagi... kuarkan dua sikat rambut aku yang ada, dua2 sikat aku serabaikan rambut dia.. haaa..!!!!! puas ati aku. brush comb aku tuh, aku buat macam sedang mmberus mangkuk jamban kat rambut dia. hahahaha. padan muka kau! bluerrrkkk!!!


pas makan, aku suruh dia isi minyak kereta. sebab apa? sebab aku nak habiskan masa jalan-jalan kat kota raya. hehehe.. bukan sebab apa. aku bukan lah master sangat jalan2 sane. i mean, kalau stuck kat traffic tuh, aku x tau nak amik alternatif apa. lalu lorong2 belakang kedai tuh, memang aku x tau. main road aku tau. segala macam jalan aku tau. tapi, bila nak escape dari traffic tuh yang x tau. tapi, so far, aku x pernah sesat lagi lah kan dari kota tu. tengah jalan2 kat area KLCC, tiba2 dengar bunyi azan maghrib. kat depan tuh, ada masjid, pit stop jap-solat.


cerita lepas solat, haaaa...... muka dia semacam. x nak masuk kereta. texting kat luar kereta. panggil2 masuk x nak. pe kehel entah. rupa-rupanya ada cerita pasal entry blog aku yang dua lepas. hurm, actually, entry tu aku nak ugut kau jer. bukan sebab apa pun. geram sangat aku tengok kau tu. hahahaha.. tapi, benda tu pun dah lama berlaku. kalau kata kawan kau x suka aku, kenapa kat MSU arituh dia tegur aku. so, benda tu pun minor. aku x perasan. yang cerita semalam pulak kenapa aku tarik muka dengan kau, ni sebab kau tuh hah, nak men lari2 pulak. kalau kata kawan kau text, ckp je lah. yang kau x nak cakap, tu kenapa??? nampak sangat bersalah. memang x lah aku nak cakap dengan kau.  tapi, aku bagi chance untuk kau settle leklok dengan kawan kau tu. sambil drive ke dataran merdeka, memang saje aku tarik muka. and last, kau pergi keluar nak diri kat tengah jalan. kau nak mampus ke apa? aku gurau jer doe!


bila mood dah elok, dan2 tu lah kaki aku terseliuh sikit kat ankle. sakit weyh! aku x tipu, x main2. kau tuh yang x tau tempat yg betul. sebab tuh akau kata bukan kat situh. dah tu, kau nak kepit aku pulak kat celah ketiak kau! tau lah ketiak kau tuh wangi sangat! hahahaha... n then, aku ajak kau men jadi2 kat tengah padang dataran tuh. OK! aku silap orang! aku memang terkencit nak lari dari kau. hahahaha... tapi, kita seronok kan semalam? sangat seronok! 


seronok sampai x perasan kereta depan dah xde masa kat traffic light yer b?? hahahaha.. :P x nak cakap banyak. kau yang salah! sape suruh x nak tengok jalan...???? asyik tengok aku jer. padan muka! bluerkkk... !!! :P babai .. mmuahh..

No comments:

Post a Comment