Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Feb 20, 2012

happy MONTH-versary love..

cerita tentang kita..
dua hari lagi tepat dua bulan kita bersama sebagai sepasang teman.
kalau di tanya apa wish saya bulan ni. seperti pada mulanya, saya hanya nak hubungan ni berkekalan hingga akhir hayat. berharap kita mampu harungi susah dan senang bersama. mungkin awak bukan yang pertama. tapi, sejak setahun yang lalu, saya berharap hubungan yang saya bina ni adalah yang terakhir. tapi, kita hanya merancang, tuhan yang tentukan. apa-apa pun, harapan saya dari awal hubungan kita sampai sekarang, supaya kita masih kekal bersama sampai bila-bila.
terima kasih cinta sebab sudi terima saya seadanya. buruk baik saya, hina keji saya, jahat busuk saya, awak boleh terima. saya ngaku, sepanjang perhubungan, saya selalu n seringkali menyakitkan hati awak. maafkan saya. tapi, percayalah, kalau ditanya sekarang ni siapa yang betul2 berada dalam hati saya, ialah awak. 
pejam celik, pejam celik dah dua bulan kita bersama. alhamdulillah, gaduh-gaduh kita awak x pernah terfikir nak lepaskan saya. saya pun sama. bersyukur dengan apa yang Tuhan bagi dekat saya. saya dapat orang yang sangat penyabar. orang yang masih boleh berfikiran dengan waras. orang yang penuh dirinya dengan sifat tanggungjawab. seumur hidup saya, saya x pernah jumpa sesempurna awak. bagi saya, awak dengan saya tiada beza. jangan pernah rasa rendah diri or watever yang sewaktu dengannya ketika kita bersama. 
terima kasih sekali lagi atas apa yang awak bagi. hope kita kekal sampai bila-bila.... aminnn...

"you may be miles and miles apart from me but when we are together its truely magic the way your fingers fit into mine, the way i smile when you catch my eye and that moment when we are on my couch so close together and i can feel your heart beat and when our lips met for the first time ever turned my world upside down " .... azreenadda loves u!

No comments:

Post a Comment