Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Oct 28, 2014

almost 2 months..

hampir dua bulan dah berlalu bila perhubungan kami terputus di pertengahan jalan. apa yang aku faham kat sini dia masih lagi x boleh nak menerima kenyataan yang kitorang dah x da apa2. dia still lagi bertanya apa status kami?? 
aku bukan berniat untuk terus membuang dia. tapi, sekurang-kurangnya bagi lah aku peluang untuk cari ketenteraman diri. tapi dia masih x faham. hampir setiap hari dia bertanya apa status hubungan kitorang. dan dia masih lagi dengan perangai buruk dia yang suka mendesak dan menuduh-nuduh. biarkan je lah. itu saja yang mampu aku buat. aku bukan apa. aku malas nak perbesarkan hal yang kecil.  yelah. memenag ini bukan hal kecik, cuma at least, could u just give me some chances to think about us???? lepas tu everyday dia bertanya adakah dia patut memberi harapan lagi kat aku???? huh?? what kind of question dia tanya aku?? cara dia, tingkah laku dia seolah-olah budak sekolah yang baru lepas putus cinta. aku x faham. kenapa nak tanya aku "adakah patut dia beri harapan kat aku?"
orang ramai cakap, bila bercinta semuanya elok. bila dah benci, benda baik pun kata buruk. ok. lemme tell u this. there's different ok. between benda elok pun nampak buruk and irritating. just think positive boleh x? aku cuma minta untuk kau bagi aku peluang untuk aku berfikir. dan kita putus bukan sebab aku ye. punca bukan dari aku. tapi, percayalah, hati wanita ni sangat dan teramatlah keras. sekali kau terluka, tidak akan ada lagi peluang yang kedua. mungkin aku mungkin bukan orang lain. aku minta maaf. ye. memang aku masih berharap kita masih lagi ditakdirkan untuk bersama. 

dia mungkin cemburu bila aku bersama dengan kawan aku sorang tu. ok. this lately kami memang rapat. but, kami x de apa-apa. kami just berkawan. harap faham disitu. aku jenis yang memang banyak berkawan. dan kebanyakan kawan yang selalu backup aku adalah lelaki. aku lebih senang berkongsi problem n tolong problem member yang kebanyakannya adalah dari kalangan lelaki. bagi aku, berkawan dengan lelaki lebih buatkan aku strong as they are. kenapa mesti lelaki? kenapa bukan perempuan? oh. itu kerana aku x de kawan rapat dengan perempuan. kenapa? oh mungkin sebab kebanyakan kawan perempuan aku adalah kawan yang dari kalangan tikam belakang! kenapa? entah. sejak dari sekolah lagi. cuma bila aku masuk U, adalah sekor dua ekor. tapi, yang sekor tu pun aku x caye sangat. hahaha.. apa-apapun aku sayang 5 orang kawan perempuan aku yang memang faham aku cuma aku x berani nak share cerita aku sangat. hahaha.. nampak x disitu? ok bai!
oh ye! kenapa aku update entry? sebab harini aku rest day! means... CUTI!

No comments:

Post a Comment