Blogger Backgrounds
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Apr 17, 2012

cinta yang menyimpan 1000 rahsia

  • aku cintakan kau kerana tak ada satu pun cinta terhebat yang aku jumpa selain diri kau dan kedua orang tua aku.
  • aku cintakan kau kerana setiap apa yang kau bagi, kau bagi tanpa mengharap kembali
  • aku cintakan kau kerana kau tak pernah salahkan aku dalam setiap masalah yang berlaku.
  • aku cintakan kau sela jari jemari aku ni, hanya tergenapkan utuh oleh jemari kau ketika kita saling menggenggam dan jatuh cinta.
  • aku cintakan kau kerana di sisi kau, sepiku hilang. di samping kau, aku lena. dan bersama kau, aku bahagia!
  • aku cintakan kau kerana hanya diri kau yang buatkan aku berasa tenang dan bahagia.
  • aku cintakan kau kerana dari awal aku yakin aku dapat menjadi apa yang kau perlukan dan apa yang kau cari selama ni.
  • aku cintakan kau kerana gigihnya usaha kau untuk dapatkan aku.
saya sayang awak lah SHAZWAN!

No comments:

Post a Comment